Goeiedag NRJ Solutions,

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie voortreffelijk concept. Ik was er eerst een beetje bang voor, omwille van de prijs, maar ben nu helemaal overtuigd. Je weet ook, ik zei het nog, wij zijn maar gewone mensen, kassierster en een fabrieksarbeider, voor ons is dat ons spaargeld. Ik bijna 50 ,ik dacht Annemieke wat ga je nu toch doen? Maar, echt, ben kei-content! Het is gewoon altijd aangenaam warm en mijn warm water ook, want daar hoort ge ook veel verhalen over! Nu is het zomer en hebben we hem lager ingesteld, op 20,5, vandaag een Belgisch rotdagje met maar 15 graden, maar wij staan lekker comfortabel op, zonder eerst onze pellet kachel te moeten aansteken… Wat ik ook heel plezant vindt , is dat ik niet meer rekening moet houden met ons dag -en nachttarief, gewoon opzetten die was of de afwasmachine, droogkas, niet bij stilstaan…Nu kan ik echt mijn huishouden doen, gelijk het mij uitkomt! Ook als het warm is , is het juist zoals jullie zeiden, dan springt hij ook niet op, behalve kort voor het warm water. Wij hebben inderdaad met Luminus geregeld dat we alleen de netkosten nog moeten betalen, ik denk dan  FREEDOM ! Ge ziet, mijne man was eerst verkocht, maar ik ben ook helemaal gewonnen. Ook de plaatsing van de panelen en de pomp was kei-ok!  Gij zijt nog blijven zitten voor zeker te zijn dat de pomp begon te warmen en het was toen een koude maartdag. s ‘Anderdaags s ‘morgens direct bellen, dat je zeker was dat het lekker warm was en ons water ook. Jij hebt zo de voorbije maanden geregeld efkens kort gebeld altijd, voor te vragen of alles nog ok was en dat we het ander direct moesten zeggen. Chapeau, ken geen één firma  en man , heb ik al verbouwd, ik heb een huis van 1932, dus ge kunt u al inbeelden! ( dat was een krot!) Maar er is  geen één firma die zo betrokken is met zijn klanten. Nu efkens voor ander mensen die dit moesten lezen: De garanties! Iwan zorgt ervoor dat ge altijd, ook al moest er iet gebeuren, dat gij gewoon altijd naar de technieker service na verkoop kunt bellen en zij zoeken het uit, niet gelijk mijne buurman, 2 jaar geleden zonnepanelen keiveel laten steken en die is nu al failliet. Daar staat ge dan, hé? Ook op de omvormers, meer als de rest garantie, wij zelfs keilang, maar dat was een actie op de beurs.

Less Meer …

Annemie en Rolf- Michael-Bren